مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 09:552021-10-23سياسي

رونمایی از دهمین شماره فصلنامه مدیریت جهادی در دانشگاه امام صادق(ع)


مراسم رونمایی از دهمین شماره فصلنامه مدیریت جهادی با محوریت پرونده ویژه «درآمدی بر ماجرای محرومیت زدایی» با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از دهمین شماره فصلنامه مدیریت جهادی با محوریت پرونده ویژه درآمدی بر ماجرای محرومیت زدایی با حضور مدنی؛ معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، در دانشگاه امام صادق علیه السلام برگزار شد.

در این نشست که به همت هسته مدیریت جهادی مرکز رشد دانشگاه برگزار شد، علاوه بر رونمایی از نشریه، به گفت وگو درباره طرح احیای جهاد سازندگی در دولت سیزدهم نیز پرداخته شد.

مدنی در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از توجه فصلنامه مدیریت جهادی به موضوع محرومیت زدایی در شرایطی که طرح احیای جهاد سازندگی مطرح است، تأکید کرد: یکی از ویژگی های ویژه نامه درآمدی بر ماجرای محرومیت زدایی، پرداختن به مباحث کاربردی و عینی در امتداد نگاه اندیشه ای است.

ضمن اینکه در نشریه به محوریت انسان در فعالیتهای جهادی، به طور ویژه توجه شده است.

وی با تأکید بر محوریت انسان در دوگانه جهادگر و سازمان جهادی، به بیانی از حاج عبدالله والی استناد کرد که در بشاگرد در واکنش به خاصیت حضور نیروهای جهادگر جوان و نوجوان، به نیروی های جهادی می گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از دهمین شماره فصلنامه مدیریت جهادی در دانشگاه امام صادق(ع)

رونمایی از دهمین شماره فصلنامه مدیریت جهادی در دانشگاه امام صادق(ع)