مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 09:552021-10-23سياسي

امکان حضور همه دانشجویان غیربومی وجود ندارد/ احتمال برگزاری ترکیبی کلاس ها


معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه به لحاظ رعایت پروتکل ها، امکان حضور همه دانشجویان غیربومی در دانشگاه وجود ندارد، گفت: احتمالا کلاس ها به صورت ترکیبی برگزار شود.

- علیرضا فارسی در گفتگو با این اجازه را داده که دانشجویان با رعایت پروتکل های بهداشتی در دانشگاه حضور داشته باشند.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد: رعایت پروتکل ها در دانشگاه، یعنی حضور 40 یا 50 درصدی دانشجویان در خوابگاه ها و اماکن عمومی و پرتردد؛ به طور مثال اگر در خوابگاهی اتاقها 5 نفره است، با وجود پروتکلها امکان حضور بیش تر از 2 نفر وجود ندارد و یا اگر اتاقی 6 نفره است، 3 نفر باید در آن اتاق حضور داشته باشند.

فارسی با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط فعلی، ظرفیت بازگشایی کامل خوابگاه ها و به تبع آن رستوران ها و همینطور کلاس های درس وجود ندارد، گفت: مگر اینکه شرایطی ایجاد شود که این پاندمی به طور کامل رفع شده باشد و یا بالای 80 درصد افراد جامعه واکسینه کامل دو دز شوند که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر دانشگاه ها بخواهند پذیرای همه دانشجویان کارشناسی، ارشد و دکتری خود باشند، سوال این است که در چنین شرایطی رعایت پروتکل های بهداشتی رعایت خواهد شد یا خیر؟ فارسی بیان کرد: در شرایط کنونی حدود 20 تا 25 درصد از دانشج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان حضور همه دانشجویان غیربومی وجود ندارد/ احتمال برگزاری ترکیبی کلاس ها

امکان حضور همه دانشجویان غیربومی وجود ندارد/ احتمال برگزاری ترکیبی کلاس ها