مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 09:502021-10-23اجتماعي

تمام کارکنان تاسیسات گردشگری خراسان رضوی واکسینه شدند


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از تزریق 100 درصدی واکسن کرونا به کارکنان تاسیسات گردشگری خراسان رضوی خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از تزریق 100 درصدی واکسن کرونا به کارکنان تاسیسات گردشگری خراسان رضوی خبر داد.

یوسف بیدخوری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: خراسان رضوی جزو نخستین استان هایی است که با هماهنگی معاونت هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد تمام کارکنان واجدین شرایط مربوط به خود را بدون محدودیت سنی واکسینه کرده است.

وی افزود: طی فرخوان هایی که انجام شد، تمام کارکنان و فعالان گردشگری خراسان رضوی برای تزریق واکسن کرونا مراجعه کردند و تقریبا 100 درصد کارکنان و کارمندان تاسیسات گردشگری خراسان رضوی دوز اول را تزریق کرده و به زودی دوز دوم را نیز تزریق خواهند کرد.

برخی از افراد که درصد بسیار ناچیزی از جمعیت کارکنان تاسیات گردشگری را شامل می شود، به دلایلی مانند ابتلا به کرونا و یا عدم تمایل به تزریق واکسن از واکسینه شدن خودداری کردند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در خصوص وضعیت تزریق واکسن راهنمایان و تورهای گردشگری که درخواست تزریق واکسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام کارکنان تاسیسات گردشگری خراسان رضوی واکسینه شدند

تمام کارکنان تاسیسات گردشگری خراسان رضوی واکسینه شدند