مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 09:502021-10-23اقتصادي

شرکت های توسعه دهنده پروژه های متن باز حمایت می شوند


معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت های توسعه دهنده پروژه های متن باز که طرحی در سطح بازارهای جهانی ارائه کنند، حمایت می کند.

- معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت های توسعه دهنده پروژه های متن باز که طرحی در سطح بازارهای جهانی ارائه کنند، حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، قصد اجرای یک برنامه حمایتی از شرکت های خصوصی دارای پروژه های متن باز با هدف تشویق تحقیق و توسعه مشارکتی در مقیاس جهانی و بین المللی سازی فعالیت های توسعه ای شرکت های دانش بنیان و تسهیل ورود به بازارهای جهانی این محصولات را دارد.

معمولا پروژه های متن باز بین المللی، سطح نوآوری بالایی دارند و عمق فناوری در شرکت های دارای چنین طرح هایی به نسبت سایر شرکت ها بیشتر است.

به همین دلیل شرکت های متقاضی در این فراخوان باید حتما پروژه هایی در سطح بین المللی و ترجیحا به صورت مستقل داشته باشند و حمایت به میزان موفق بودن پروژه متن باز نسبت به سایر پروژه های متن باز بین المللی انجام خواهد شد.

این طرح ها در صورت دارا بودن شرایطی چون ایجاد و نگهداری از یک پروژه متن باز فعال در پلتفرم های بین المللی نظیر گیت هاب ، مشارکت توسعه دهنده یا توسعه دهندگان خارج از تیم اصلی پروژه ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های توسعه دهنده پروژه های متن باز حمایت می شوند

شرکت های توسعه دهنده پروژه های متن باز حمایت می شوند