مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 08:552021-10-23بين الملل

تمدید ضرب الاجل رژیم صهیونیستی در سوریه/ پوتین به بنت: حملات خود را ادامه دهید


روزنامه لبنانی الاخبار در گزارشی نوشت، سفر کوتاه نخست وزیر رژیم صهیونیستی به روسیه که به دیدار با ولادیمیر پوتین اختصاص داشت با یک سری مطالبات اسراییل از مسکو همراه بود که نتایج این دیدار را می توان در تمدید مهلت تداوم حملات این رژیم به سوریه از سوی روسیه خلاصه کرد.

- تمدید "ضرب الاجل" رژیم صهیونیستی در سوریه/ پوتین به بنت: حملات خود را ادامه دهید روزنامه لبنانی الاخبار در گزارشی نوشت، سفر کوتاه نخست وزیر رژیم صهیونیستی به روسیه که به دیدار با ولادیمیر پوتین اختصاص داشت با یک سری مطالبات اسراییل از مسکو همراه بود که نتایج این دیدار را می توان در تمدید مهلت تداوم حملات این رژیم به سوریه از سوی روسیه خلاصه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه نوشت، با توجه به تداوم محافظه کاری آمریکا درقبال پیشنهادات اسراییل درباره چگونگی مقابله با به اصطلاح تهدید ایران ، تل آویو نیاز بیشتری به تأثیرگذاری بر مواضع طرف های مختلف بین المللی مرتبط با این پرونده جهت تامین منافع خود دارد.

در این زمینه، اولین سفر نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به روسیه مورد خوانش قرار گرفته که نتایج آن نمی تواند از تمدید مهلت روسیه به اسراییل برای ادامه تجاوزات خود در سوریه با روند و سطح فعلی فراتر رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید ضرب الاجل رژیم صهیونیستی در سوریه/ پوتین به بنت: حملات خود را ادامه دهید

تمدید ضرب الاجل رژیم صهیونیستی در سوریه/ پوتین به بنت: حملات خود را ادامه دهید