مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 08:552021-10-23اقتصادي

مراجعه روزانه 170 نفر به کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان


رییس هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان از فعالیت 3 هزار کارشناس رسمی در 65 رشته تخصصی در استان اصفهان خبر داد و گفت: روزانه 170 نفر به کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان مراجعه می کنند.

- رییس هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان خبر داد؛ مراجعه روزانه 170 نفر به کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان ایسنا/اصفهان رییس هیئت مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان از فعالیت 3 هزار کارشناس رسمی در 65 رشته تخصصی در استان اصفهان خبر داد و گفت: روزانه 170 نفر به کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان مراجعه می کنند.

فرهاد طاهریون اصفهانی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه کارشناسان همانند چشمان قضات هستند و به عنوان بازوی توانمند و فنی و تخصصی دستگاه قضا عمل می کنند، اظهار کرد: روز کارشناس روز پاسداشت زحمات و تلاش عدالت خواهانه کارشناسانی است که تمام همت خویش را برای استقرار عدالت در جامعه به کار می بندند.

وی با اشاره به نامگذاری اول آبان ماه مصادف با تصویب قانون استقلال کانون کارشناسان رسمی دادگستری توسط شورای انقلاب با نام روز کارشناس، افزود: در فاصله سال های 1317 تا 1358 امور کارشناسی از طریق اداره فنی دادگستری انجام می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه روزانه 170 نفر به کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان

مراجعه روزانه 170 نفر به کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان اصفهان