مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 08:552021-10-23سياسي

حمایت مسئولان از هنرمندان دوران دفاع مقدس ضروری است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به مغفول ماندن بسیاری از حوزه های دفاع مقدس، گفت: حمایت مسئولان از هنرمندان دوران دفاع مقدس ضروری است.

- ، سرهنگ حسین مصطفی پور پیش از ظهر شنبه در آیین اختتامیه بخش استانی پنجمین جشنواره ملی فانوس و اختتامیه دومین جشنواره استانی تئاتر سنگر با اشاره به تاریخ و ادبیات حوزه دفاع مقدس، گفت: ثبت آثار دوران دفاع مقدس توسط هنرمندان و فرهیختگان این عرصه مایه افتخار است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان افزود: ادبیات پایداری آیینه تمام نما رشادت ملتی است که مظلومانه مقابل جهان باطل ایستاد و حماسه آفرید و از خودگذشتگی کرد.

وی ثبت و نشان دادن حماسه های دوران دفاع مقدس را نیازمند هنر و ادبیات فاخر دانست و تصریح کرد: ادبیات وزین و فاخر فرهنگ دوران دفاع مقدس را به درستی ماندگار کرده و به نسل بعد انتقال می دهد.

مصطفی پور با اشاره به سرعت بالای تغییرات و جایگاه مهم رسانه در انتقال مفاهیم، بیان کرد: هنرمندان زیادی در حوزه مقاومت و ادبیات پایداری فعالیت می کنند که هر کدام از آنها با توجه به توان خود در این راستا تلاش می کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه فعالان حوزه دفاع مقدس به گردن مسئولان حق دارند، گفت: امیدواریم رویکرد فعلی تقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مسئولان از هنرمندان دوران دفاع مقدس ضروری است

حمایت مسئولان از هنرمندان دوران دفاع مقدس ضروری است