مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 08:402021-10-23سياسي

برخی مدیران گوشی های آیفون و خودروهای لوکس شهرداری کرج را پس نداده اند!


سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه طرح ساماندهی اموال شهرداری پس از تصویب اجرا می شود، گفت: با اجرای این طرح دست درازی به بیت المال قطع می شود.

- برخی مدیران گوشی های آیفون و خودروهای لوکس شهرداری کرج را پس نداده اند! ایسنا/البرز سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه طرح ساماندهی اموال شهرداری پس از تصویب اجرا می شود، گفت: با اجرای این طرح دست درازی به بیت المال قطع می شود.

علی قاسمپور روز شنبه یکم آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح ساماندهی اموال و املاک شهرداری اشاره کرد و اظهار کرد: اخیرا اخباری مبنی بر دست درازی به اموال شهرداری و بیت المال توسط برخی از مدیران منتشر شده که رسیدگی به آن به صورت فوری در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مسئول تصریح کرد: طبق بررسی ها این اموال از جمله خودروهای لوکس و گوشی های آیفون جز قراردادهای شهرداری با پیمانکاران بوده که این اموال پس از پایان موعد قرارداد نیز تحویل شهرداری نشدند.

وی افزود: در همین راستا طرح ساماندهی اموال در شورای شهر کرج مطرح شده است و در دست بررسی قرار دارد که در خصوص تایید و تصویب طرح به سرعت اجرایی خواهد شد.

قاسم پور در خصوص این طرح یادآور شد: بنابراین طرح اموال متعلق به شهرداری از دسترس افراد خارج خواهد شد و با برچسب و کد اموال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مدیران گوشی های آیفون و خودروهای لوکس شهرداری کرج را پس نداده اند!

برخی مدیران گوشی های آیفون و خودروهای لوکس شهرداری کرج را پس نداده اند!