مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 08:302021-10-23پزشكي

آمادگی بیمارستان امام برای مقابله با سه بحران پیش روی اهواز


رییس بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز از آمادگی این بیمارستان برای ارائه خدمات به بیماران احتمالی کرونا، آنفلوآنزا و تنگی نفس ناشی از اولین بارش های پاییزی خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز از آمادگی این بیمارستان برای ارائه خدمات به بیماران احتمالی کرونا، آنفلوآنزا و تنگی نفس ناشی از اولین بارش های پاییزی خبر داد.

دکتر علیرضا قنبران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه هشدارهای صادر شده از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اهواز مبنی بر وقوع پیک ششم کرونا در آبان ماه، تمام ظرفیت های بیمارستان در حوزه های نیروی انسانی، فضای فیزیکی و ظرفیت های تجهیزاتی، بازبینی و آماده ارائه خدمات شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در پیک پنجم کرونا، هفت بخش بستری و سه بخش ICU به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده شد.

همچنین دو درمانگاه سرپایی برای تزریق رمدسیویر به بیمارانی که حال عمومی بهتری داشتند، در نظر گرفته شد.

با فروکش کردن پیک کروناویروس، بخش ها به نوبت به حالت قبل خود بازگشتند اما بخش مگا ICU بیمارستان تا همین لحظه در حال ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا است.

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز با اشاره به همزمانی پیک ششم کرونا، آنفلوآنزای فصلی و سندروم تنفسی ناشی از اولین بارش های پاییزی گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بیمارستان امام برای مقابله با سه بحران پیش روی اهواز

آمادگی بیمارستان امام برای مقابله با سه بحران پیش روی اهواز