مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 08:252021-10-23اقتصادي

نامه بذرپاش به صالح آبادی درباره تسهیلات خرید مسکن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، مهرداد بذرپاش در ادامه سلسله مکاتبات فنی خود پیرامون تحقق احکام قانونی بر زمین مانده در وزارتخانه ها، - رییس کل دیوان محاسبات کشور در نامه ای به رییس کل بانک مرکزی بر لزوم اهتمام این بانک به ارائه تسهیلات ارزان قیمت خرید مسکن تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، مهرداد بذرپاش در ادامه سلسله مکاتبات فنی خود پیرامون تحقق احکام قانونی بر زمین مانده در وزارتخانه ها، سازمان ها و دستگاه های دولتی، پانزدهمین و آخرین نامه را خطاب به رییس جدید بانک مرکزی صادر نمود.

رییس کل دیوان محاسبات کشور در این نامه با تاکید بر لزوم اهتمام بیش از پیش بانک مرکزی به ارائه تسهیلات ارزان قیمت زمین و مسکن، توجه ویژه نظام بانکی برای ساخت یا خرید حداقل 150 هزار واحد مسکونی جهت اقشار مستضعف را خواستار شد.

مهرداد بذرپاش در بخش دیگری از این نامه، از علی صالح آبادی خواسته است تا تحقق موارد مغفول مانده ذیل را نیز در دستور کار قرار دهد:- واگذاری اموال مازاد بانک ها و افزایش سرمایه بانک های دولتی- اصلاح سیاست های ارزی و تجاری و تعرفه ای با رویکرد ارتقای کیفیت و رقابت پذیر ساختن ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه بذرپاش به صالح آبادی درباره تسهیلات خرید مسکن

نامه بذرپاش به صالح آبادی درباره تسهیلات خرید مسکن