مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-23اقتصادي

دولت سیب درجه یک را 6850 تومان خرید تصمینی می کند


مدیر عامل اتحادیه سراسری تعاونی های کشاورزی و باغبانی ایران گفت: در صورتی که قیمت سیب درجه یک از 6850 تومان کمتر شود، دولت اقدام به خرید تضمینی می کند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یداللهی مدیر عامل اتحادیه سراسری تعاونی های کشاورزی و باغبانی ایران در برنامه شبکه خبر با بیان اینکه برای کشاورزان در استان های باغ خیز، مراکزی تعبیه شده که محصولات خود را در آنجا ارائه می دهند و این محصولات به راحتی در این انبارها تخلیه می شود، گفت: بیشترین ظرفیت انبار این محصولات را در کشور داریم و مشکلی در این انبارها و ذخیره محصولات نداریم.

وی ادامه داد: برخی از باغبان ها که مشاهده می شود سیب های خود را در کنار جاده تخلیه می کنند مربوط به بخش خصوصی است که گاهی اوقات به صورت غیر قانونی این مراکز را برپا می کنند و دسترسی کمتری داشتند کشاورزانی که محصول کمتری بین 200تا300 کیلو دارند و به صرفه نیست به این مراکز انتقال دهند سعی می کنند به این بخش ها انتقال دهند.

یداللهی توضیح داد: این مراکز بخش خصوصی شرایط مناسب و مطلوبی برای نگهداری محصول را ندارد و بسیاری از آنها هم به صورت غیر قانونی فعالیت می کنند.

مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های کشاورزی و باغبانی ایران، توضیح داد: مراکز ما کافی است اما به دلیل انکه بعد مسافتی زیادی دارد برای بسیاری از کشاورزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیب درجه یک را 6850 تومان خرید تصمینی می کند

دولت سیب درجه یک را 6850 تومان خرید تصمینی می کند