مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-23اجتماعي

توقیف 43 دستگاه موتورسیکلت سنگین از ابتدای سال در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب گفت: در رصد شبانه روزی معابر و بزرگراه ها جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران و با کمک رصد تصویری همکاران بنده در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب، - معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب از توقیف 4 دستگاه موتورسیکلت سنگین در محدوده بزرگراه همدانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب گفت: در رصد شبانه روزی معابر و بزرگراه ها جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران و با کمک رصد تصویری همکاران بنده در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب، 4 دستگاه موتورسیکلت سنگین در محدوده بزرگراه همدانی به غرب محدوده خیابان پژوهش توقیف شدند.

وی ادامه داد: با توجه به لایی کشی و سرعت بالای این موتورسیکلت های سنگین و احتمال بروز حادثه برای راکبین و خطراتی که برای سایر شهروندان متصور بود با هماهنگی بعمل آمده با تیم های گشتی منطقه 27 پلیس راهور فاتب، توقیف این موتورسیکلت ها در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ همه خانی گفت: با اجرای این طرح، یک دستگاه موتورسیکلت هوندا 1300 و چهار دستگاه موتورسیکلت 250بِنِلی که درحال انجام حرکت نمایشی در این بزرگراه بودند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 43 دستگاه موتورسیکلت سنگین از ابتدای سال در تهران

توقیف 43 دستگاه موتورسیکلت سنگین از ابتدای سال در تهران