مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:502021-10-23اقتصادي

افتتاح موزه خودروهای تاریخی ایران


موزه خودروهای تاریخی با نمایش 61 وسیله نقلیه از خودرو تا موتورسیکلت و کالسکه از روز دوشنبه، سوم آبان ماه به روی بازدیدکنندگان باز خواهد شد.

- بعضی از این خودروها در جریان مدرن سازی ساختمان موزه، تعمیر و بازسازی شدند که انتقادهایی به شیوه تعمیر این خودروهای تاریخی وارد شده بود.

مدیرعامل موسسه فرهنگی موزه های بنیاد مستضعفان قبلا در این باره گفته بود: برای برخی از خودروهای موجود در گنجینه، همچون مرسدس بنزهای سری 600، رولزرویس های فانتوم در مدل های مختلف، لامبورگینی های کانتاش و میورا، پیرس آرو، فراری سوپرفست، بیزارینی، موریس آکسفورد، پنتر و کالسکه های تاریخی که سابقه مرمت آن ها در کشور کمتر وجود داشته و یا اصلا وجود نداشته، از مشاوران خارجی و برای بخشی از خودروها که دانش و سابقه مرمت و بازسازی آن ها در کشور وجود داشت، از مشاورین مجرب داخلی استفاده شده است.

قنبری همچنین گفته است: تمام فرآیند بازسازی و مرمت این خودروها با افتخار توسط هنرمندان، استادان و متخصصان ایرانی و با بهره گیری از معتبرترین و به روزترین مواد و متریال بتونه، آسترهای دوجزیی، مواد زیرسازی، رنگ، کلر و.

و مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی و توجه به ویژگی های هر اثر از قبیل جنس بدنه (فولاد و آهن، آلومینیوم، فایبرگلس، چوب و تلفیق انواع آن ها)، نوع تزیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح موزه خودروهای تاریخی ایران

افتتاح موزه خودروهای تاریخی ایران