مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:452021-10-23پزشكي

ظرفیت های درمانی اصفهان کافی نیست/لزوم توسعه مراکز جراحی محدود


رییس سازمان نظام پزشکی اصفهان گفت: ظرفیت های درمانی در شهر اصفهان باید افزایش یابد و شیوع کرونا اهمیت این موضوع را ملموس تر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا از درمان جاماندند و اگر ظرفیت بهتری در شهر بود این اتفاق نمی افتاد.

راه اندازی مراکز جراحی محدود از سفرهای درمانی به خارج از کشور جلوگیری می کند رییس سازمان نظام پزشکی اصفهان با بیان اینکه جراحی های محدود راهکار توسعه بیمارستان های دولتی و خصوصی است، ادامه داد: توسعه این بخش در همه شهرهای کشور و به ویژه اصفهان که گردشگری سلامت را نیز در دستور کار دارد باید توسعه یابد.

وی اضافه کرد: انتظار ما افزایش مراکز جراحی های محدود است چرا که با این امر نیازهای درمانی شهروندان را در کشور تأمین خواهیم کرد.

استفاده از الگوهای متعادل ارائه خدمات رضایت شهروندان را به دنبال دارد در ادامه این مراسم ابوالفضل قربانی، نایی رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک آغاز دهه ولایت و اعیاد ربیع الاول اظهار داشت: راه اندازی شهرک سلامت در دوره سوم شورای شهر اصفهان در دستور کار قرار گرفت و ما فکر نمی کردیم که به زودی این هدف محقق شود.

وی با بیان اینکه راه اندازی مراکز جامع درمانی در هر چهار جهت شهر اصفهان امری ضروری است، تصریح کرد: در این راستا باید توجه داشت که ترافیک کاذبی در مرکز شهر داریم که با توسعه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های درمانی اصفهان کافی نیست/لزوم توسعه مراکز جراحی محدود

ظرفیت های درمانی اصفهان کافی نیست/لزوم توسعه مراکز جراحی محدود