مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:452021-10-23سياسي

جزییات 3 پرونده تبرکشی در گلستان


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان جزییات رسیدگی به پرونده های معروف به تبرکشی را تشریح کرد.

- ، حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در تشریح پرونده های تبرکشی در گرگان اظهارکرد: تحقیقات پرونده نخست تبرکشی که در یکی از روستاهای گرگان روی داد، در همان ماه اول تکمیل شد اما با توجه به شدت آسیب که طول درمان داشت و با توجه به اینکه نتیجه نهایی پزشکی قانونی در صدور حکم تاثیرگذار است، منتظر طی طول درمان مصدوم حادثه هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان افزود: با اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی بلافاصله کیفرخواست صادر و برای رسیدگی به دادگاه ارسال می شود.

وی افزود: در پرونده ضرب و جرح در کمربندی گرگان هم شاکی خصوصی رضایت داده است اما پرونده از جنبه عمومی جرم کیفرخواست صادر و به دادگاه فرستاده شد که رای دادگاه بدوی صادر شده و علاوه بر اشد مجازات، مجازات تکمیلی هم برای متهم در نظر گرفته شده و پس از قطعی شدن رای، جزییات حکم صادر شده را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

سیدحسینی درباره پرونده چاقوکشی چهارراره میدان گرگان هم گفت: برای اینکه سرعت رسیدگی بیشتر شود پرونده در سه بخش جداگانه بررسی شد که در دو بخش مربوط به قتل و محاربه کیفرخواست صادر و به دادگاه انقلاب و دادگاه کیفری یک فرستاده شد و در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات 3 پرونده تبرکشی در گلستان

جزییات 3 پرونده تبرکشی در گلستان