مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:452021-10-23اجتماعي

10 روستای پاوه که دلِ گردشگران را برده اند!


رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه گفت: در این شهرستان 10 روستا بیشترین آمار جذب گردشگران را به خود اختصاص داده اند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه گفت: در این شهرستان 10 روستا بیشترین آمار جذب گردشگران را به خود اختصاص داده اند.

هادی شریفی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به رونق گردشگری در روستاهای پاوه، اظهار کرد: وجود طبیعت بکر، کوه های بلند، دره های عمیق، رودخانه های خروشان، جنگل های انبوه و بافت و معماری سنتی و پلکانی در بسیاری از روستاهای پاوه باعث شده تا از حدود یک دهه پیش مورد توجه گردشگران قرار گیرند.

وی تصریح کرد: مردمان مهربان، خونگرم و میهمانواز این روستاها هم با فرهنگ و آداب و رسوم اصیل خود میزبانی خوبی را از گردشگران داشته اند و همین مسئله بستری برای جذب گردشگران بیشتر به سمت آنها شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه بااشاره به رویدادسازی هایی که طی سالهای اخیر در روستاهای این شهرستان انجام شده، گفت: برگزاری این رویدادها هم به معرفی بیشتر زیبایی های روستاهای پاوه کمک کرده که نتیجه آن شکل گیری گردشگری روستا محور در این شهرستان بوده است.

وی ادامه داد: هرچند در یکی دو سال اخیر شیوع بیماری کرونا تا حدود زیادی گردشگری را در روستاهای پاوه تحت تاثیر خود قرار داده، اما 10 روستای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 روستای پاوه که دلِ گردشگران را برده اند!

10 روستای پاوه که دلِ گردشگران را برده اند!