مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:452021-10-23اقتصادي

آغاز ثبت نام از متقاضیان طرح جهش تولید مسکن در زنجان


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ثبت نام از متقاضیان مسکن از 28 مهرماه در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن آغاز شده و شهروندان 10 شهر استان زنجان می توانند در سامانه فوق ثبت نام کنند.

- ایسنا/زنجان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ثبت نام از متقاضیان مسکن از 28 مهرماه در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن آغاز شده و شهروندان 10 شهر استان زنجان می توانند در سامانه فوق ثبت نام کنند.

سعید شاهین فر صبح امروز (اول آبان ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن، وزارت راه و شهرسازی سامانه سمن مسکن به آدرس saman.

mrud.

ir را ایجاد کرده است که متقاضیان می توانند در این سامانه با درج کد ملی اطلاعات خود را ثبت کنند.

وی با اشاره به اسامی شهرهایی که در این سامانه می تواند ثبت نام کنند، افزود: شهرهای زنجان، آب بر، چورزق، زرین رود، سجاس، سلطانیه، صایین قلعه، گرماب، ماه نشان و هیدج جزو شهرهایی است که سامانه برای آنها فعال شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: برای شهرهای ابهر، خرم دره و قیدار چون زمین دولتی نداریم، فعلاً دسترسی به سامانه از طرف دفتر اقتصاد مسکن برای این شهرها باز نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام از متقاضیان طرح جهش تولید مسکن در زنجان

آغاز ثبت نام از متقاضیان طرح جهش تولید مسکن در زنجان