مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:352021-10-23سياسي

وحدت عامل مهمی در نابودی دشمنان اسلام است


یک کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه وحدت بین مسلمانان توطئه دشمن را خنثی می کند، گفت: وحدت عامل مهمی در نابودی دشمنان اسلام است.

- ایسنا/گلستان یک کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه وحدت بین مسلمانان توطئه دشمن را خنثی می کند، گفت: وحدت عامل مهمی در نابودی دشمنان اسلام است.

ذوالفقار امیرشاهی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هفته وحدت دستاورد معنوی مسلمانان است که از امام خمینی (ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران به یادگار مانده و هر ساله مراسم باشکوهی در این هفته با حضور شمار زیادی از کشورهای اسلامی در تهران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه امسال بیش از 40 کشور مسلمان در مراسم ارزشمند هفته وحدت در تهران حضور پیدا کردند، افزود: دستاورد بزرگ بیداری اسلامی، ریشه در انقلاب اسلامی ما دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه وجوه مشترک بین مسلمانان، همدلی و همگرایی است، تصریح کرد: مسلمانان جهان نباید بگذارند بین آنها تفرقه ایجاد شود زیرا این مسئله خسارت های مادی و معنوی زیادی برای کشورهای مسلمان به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: استان گلستان از جمله مناطقی است که اقوام و مذاهب شیعه و سنی، با وحدت و رحمت زندگی مسالمت آمیزی دارند و در کمال آرامش زندگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت عامل مهمی در نابودی دشمنان اسلام است

وحدت عامل مهمی در نابودی دشمنان اسلام است