مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:252021-10-23فناوري

میلیاردرهای حوزه فناوری از چه موبایلی استفاده می کنند؟


هر کدام از میلیاردرهای فناوری از محصولات شرکت اپل یا گوشی های اندرویدی استفاده می کنند و هر چند وقت یکبار جزییاتی درباره مارک تلفن های هوشمندی که استفاده می کنند، - هر کدام از میلیاردرهای فناوری از محصولات شرکت اپل یا گوشی های اندرویدی استفاده می کنند و هر چند وقت یکبار جزییاتی درباره مارک تلفن های هوشمندی که استفاده می کنند، به اشتراک گذاشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تا به حال فکر کرده اید که افراد مشهور از چه برندهایی که مورد تأیید آنهاست، استفاده می کنند؟ آیا کنجکاو هستید که بدانید کسانی که مسئولان تمام فناوری ها در جهان هستند، خودشان از چه محصولاتی استفاده می کنند؟ اینکه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا چه خودرویی سوار می شود؛ آیا جف بزوس برای اطلاع از آب و هوا به الکسا وابسته است؛ سیستم عامل مورد علاقه بیل گیتس چیست و مارک زاکربرگ چگونه حریم خصوصی داده ها را حفظ می کند؟ همه ما دوست داریم نگاهی به زندگی شخصی اشخاص فناوری بیندازیم، هرچند همه اطلاعات در حوزه عمومی در دسترس نیست.

میلیاردرهای فناوری هر چند وقت یکبار جزییات کوچکی در مورد مارک تلفن های هوشمندی که استفاده می کنند به اشتراک گذاشته اند و احتمالا شما کنجکاو هستید که بدانید که آیا از این برندها استفاده می کنید یا خیر و وب سایت فایننس یاهو، اطلاعاتی درباره گوشی میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میلیاردرهای حوزه فناوری از چه موبایلی استفاده می کنند؟

میلیاردرهای حوزه فناوری از چه موبایلی استفاده می کنند؟