مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:202021-10-23اقتصادي

پلمب 20 واحد صنفی فاقد پروانه کسب در اسدآباد


مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف اسدآباد از پلمب 20 واحد صنفی فاقد پروانه کسب  و مجوز قانونی این شهرستان  طی  یکماه گذشته خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف اسدآباد از پلمب 20 واحد صنفی فاقد پروانه کسب  و مجوز قانونی این شهرستان  طی  یکماه گذشته خبر داد.

هادی نامور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد:در مهر ماه سال جاری توسط واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان از 586 واحد صنفی در رسته های مختلف بازرسی و نظارت انجام شده که در این بازرسی ها علاوه بر پلمب 20 واحد فاقد پروانه کسب تعداد 51 واحد صنفی فاقد پروانه کسب نیز در سطح شهر و روستا اخطار ماده 27 و 28 دریافت کردند.

وی تعداد 14 فقره ثبت و ارسال گزارشات تخلف واحدهای صنفی،تعداد 13 فقره دریافت و پیگیری شکایات مردمی ، 11مورد گشت های مشترک با ادارات مختلف از جمله ستاد صیانت فرمانداری ،تعزیرات حکومتی، صنعت معدن و تجارت، اماکن نیروی انتظامی و علوم پزشکی را از دیگر اقدامات انجام شده در این بازرسی ها برشمرد و افزود: در ماه گذشته از 49 واحد نانوایی سطح شهرستان نظارت و بازرسی صورت گرفت که در این بازرسی ها پنج واحد نانوایی به علت تخلف به تعزیرات معرفی شدند.

نامور تصریح کرد: از جمله این تخلفات کم فروشی و تعطیلی غیر مجاز ، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و نیز اضافه کردن اجباری کنجد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 20 واحد صنفی فاقد پروانه کسب در اسدآباد

پلمب 20 واحد صنفی فاقد پروانه کسب در اسدآباد