مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:152021-10-23اقتصادي

طرح ممیزی مراتع در 98 درصد از مراتع کردستان انجام شده است


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: 98 درصد مراتع استان طرح ممیزی دارد که تا پایان امسال این طرح در سطح یک میلیون و 414 هزار هکتار به پایان می رسد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: 98 درصد مراتع استان طرح ممیزی دارد که تا پایان امسال این طرح در سطح یک میلیون و 414 هزار هکتار به پایان می رسد.

سعدی نقشبندی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: 98 درصد مراتع استان طرح ممیزی دارد که تا پایان امسال این طرح در سطح یک میلیون و 414 هزار هکتار به پایان می رسد.

نقشبندی عنوان کرد: در راستای برنامه های اجرایی شعار سال سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری کشور به نام سه در چهارده در سال 1400،ساماندهی مرتعداران و شناسایی بهره برداران واقعی دارای حق استفاده از مراتع، ایجاد تعادل دام و مرتع و صدور پروانه چرای دام از مهمترین اهداف اجرای طرح ممیزی به شمار می رود که تاکنون در 98 درصد مراتع استان انجام شده است.

افزود: 67 هزار خانوار در قالب 479 طرح و 93 تعاونی مرتعداری در استان فعالیت دارند که در همین زمینه، بهره برداران محلی از نظر معیشتی وابستگی کامل به محصولات فرعی مانند علوفه، گیاهان دارویی، خوراکی، صنعتی دارند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان با اشاره به تمدید زمان پروانه چرای دام اضافه کرد: به دنبال مراجعه و درخواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ممیزی مراتع در 98 درصد از مراتع کردستان انجام شده است

طرح ممیزی مراتع در 98 درصد از مراتع کردستان انجام شده است