مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:052021-10-23بين الملل

آژانس های آمریکایی درباره عملکرد بایدن در خروج از افغانستان تحقیق می کنند


دفاتر بازرسان کل وزارتخانه های دفاع، امنیت داخلی، کشور، بهداشت و خدمات انسانی و همچنین آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده در حال بررسی نحوه مدیریت خروج آمریکا از افغانستان توسط دولت بایدن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال گزارش داد تعدادی از آژانس ها در ایالات متحده تحقیقات خود را در خصوص نحوه مدیریت خروج آمریکا از افغانستان توسط دولت جو بایدن آغاز کرده اند.

به نوشته این روزنامه، شماری از آژانس های آمریکایی بررسی های داخلی درباره نحوه عملکرد دولت بایدن در ارتباط با خروج از افغانستان، به ویژه خروج نهایی پرسنل نظامی و دیپلماتیک، تعطیلی سفارت آمریکا و خروج اضطراری دیپلمات ها و پناهندگان واجد شرایط افغان از این کشور را آغاز کردند.

طبق افشاگری های داخلی و به گفته مقام های آمریکایی آشنا به مباحث داخلی، این بررسی ها که توسط دفاتر بازرسان کل در وزارتخانه های دفاع، امنیت داخلی، بهداشت و خدمات انسانی و کشور و همچنین در آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده به طور جداگانه آغاز شده، با این هدف انجام می شود که تعیین کند آیا دولت بایدن خروج از افغانستان و انتقال اتباع افغان را به شکلی مناسب برنامه ریزی و اجرا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژانس های آمریکایی درباره عملکرد بایدن در خروج از افغانستان تحقیق می کنند

آژانس های آمریکایی درباره عملکرد بایدن در خروج از افغانستان تحقیق می کنند