مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:052021-10-23بين الملل

پنتاگون تسلیحات فراصوتی جدید آزمایش کرد


در پی پرتاب آزمایشی موشک های فضاپیمای هسته ای چین که جو بایدن آن را نگران کننده خوانده است، نیروی زمینی و نیروی دریایی ارتش آمریکا نمونه های اولیه سلاح فراصوتی را آزمایش کرده و خبر از موفقیت آمیز بودن این آزمایشات دادند.

- در پی پرتاب آزمایشی موشک های فضاپیمای هسته ای چین که جو بایدن آن را "نگران کننده" خوانده است، نیروی زمینی و نیروی دریایی ارتش آمریکا نمونه های اولیه سلاح فراصوتی را آزمایش کرده و خبر از موفقیت آمیز بودن این آزمایشات دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنتاگون اعلام کرد، نیروی دریایی و نیروی زمینی ارتش آمریکا آزمایشاتی در راستای پیشبرد برنامه تولید تسلیحات مافوق صوت این کشور و روی نمونه های اولیه مربوط به این تسلیحات را به شکل موفقیت آمیز اجرا کرده اند و این آزمایشات پشتیبان توسعه تسلیحاتی جدید هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، این آزمایشها درست در همان روزی که جو بایدن، رییس جمهور آمریکا نسبت به تسلیحات مافوق صوت چین ابراز نگرانی کرد، اجرا شدند.

در بیانیه پنتاگون آمده است، لابراتوارهای ملی ساندیا مجری این آزمایشات متعلق به تاسیسات پروازی والوپس ناسا در ویرجینیا بوده اند و این آزمایشها به توسعه قابلیت حمله متعارف فوری (CPS) در نیروی دریایی و حمله تهاجمی مافوق صوت با استفاده از موشک مافوق صوت دوربرد (LRHW)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون تسلیحات فراصوتی جدید آزمایش کرد

پنتاگون تسلیحات فراصوتی جدید آزمایش کرد