مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:052021-10-23بين الملل

درخواست حماس از ریاض برای آزادی بازداشت شدگان فلسطینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کارگروه بازداشت های خودسرانه وابسته به شورای حقوق بشر سازمان ملل پنج شنبه هفته گذشته در گزارشی ادامه بازداشت محمد صالح الخضری نماینده حماس در عربستان و پسرش هانی محمد الخضری به دست دولت عربستان سعودی را غیر .

- در پی انتشار گزارش کارگروه بازداشت های خودسرانه وابسته به شورای حقوق بشر سازمان ملل، حماس بار دیگر از سعودی خواست که فلسطینی های بازداشت شده را آزاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کارگروه بازداشت های خودسرانه وابسته به شورای حقوق بشر سازمان ملل پنج شنبه هفته گذشته در گزارشی ادامه بازداشت محمد صالح الخضری نماینده حماس در عربستان و پسرش هانی محمد الخضری به دست دولت عربستان سعودی را غیر قانونی و خودسرانه اعلام کرد.

در این گزارش تأکید شده که حقوق اولیه و اساسی زندانیان فلسطینی در عربستان سعودی نقض می شود و بهترین راه حل آزادی فوری و جبران خسارت های وارده به آن هاست.

بر اساس گزارش خبرگزاری آناتولی حماس ضمن از گزارش سازمان ملل استقبال و به همین مناسبت، بار دیگر از سعودی خواست الخضری و فرزندش را به همراه بازداشتی های فلسطینی دیگر را آزاد کند.

حماس در بیانیه خود اعلام کرد، ظلم و رنج شدیدی که الخضری، دیگر بازداشتی ها و خانواده هایشان متحمل شده اند با مواضع تاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست حماس از ریاض برای آزادی بازداشت شدگان فلسطینی

درخواست حماس از ریاض برای آزادی بازداشت شدگان فلسطینی