مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 07:002021-10-23اقتصادي

ایجاد و نصب پلاک پستی مطالبه مردم


در حال حاضر بیش از یک میلیون و 100 هزار رکورد کُدپستی در بانک اطلاعاتی ما موجود است اما آنچه مطالبه هم استانی هاست ایجاد پلاک های کُدپستی و نصب آن ها در سردرب اماکن به ویژه هم استانی هاست که جدی و به حق است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل پست لرستان گفت: در حال حاضر بیش از یک میلیون و 100 هزار رکورد کُدپستی در بانک اطلاعاتی ما موجود است اما آنچه مطالبه هم استانی هاست ایجاد پلاک های کُدپستی و نصب آن ها در سردرب اماکن به ویژه هم استانی هاست که جدی و به حق است.

محمد ناظری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با پلاک کد پستی ده رقمی در درب اماکن استان، اظهار کرد: اداره کل پست لرستان بنابر وظیفه ای که دارد فرآیند ایجاد، نگهداری و به روزرسانی اطلاعات کد پستی 10 رقمی در سطح استان در همه حوزه ها و همه جغرافیا اعم از شهری و روستایی و اماکن مسکونی، تجاری، اداری، خدماتی و اماکنی که به عنوان مکان در استان فرض کنید اطلاعات را ایجاد کرده و نگه داری می کنیم و مستمراً در حال به روزرسانی آن ها هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از یک میلیون و 100 هزار رکورد کُدپستی در بانک اطلاعاتی ما موجود است اما آنچه مطالبه هم استانی هاست ایجاد پلاک های کُدپستی و نصب آن ها در سردرب اماکن به ویژه هم استانی هاست که جدی و به حق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد و نصب پلاک پستی مطالبه مردم

ایجاد و نصب پلاک پستی مطالبه مردم