مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 06:552021-10-23سياسي

صفری: باید قیمت خدمات ارائه شده کسب و کارهای دیجیتال کاهش پیدا کند


نایب رییس کمیسیون امور داخلی مجلس خواستار کاهش قیمت خدمات ارائه شده کسب و کارهای دیجیتال شد و گفت: وزارت ارتباطات می تواند ضمن حمایت از فعالین اقتصادی فضای مجازی شرایط نظارت بر آنها را توسعه دهد.

- محمد صفری نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به توسعه کسب و کار دیجیتال در دو سال اخیر و در شرایط  کرونایی کشور اظهار داشت: ما کشوری هستیم که از حالت سنتی در حال سوق پیدا کردن به حالت مدرن هستیم که این موضوع چالش هایی را هم به همراه دارد.

وی افزود: کاروان علم در دنیا به سمت استفاده از تکنولوژی های جدید سوق پیدا کرده است که ما شاهد آن هستیم که در تمامی حوزه ها از تکنولوژی های مختلف استفاده می کنند.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: در حوزه مدیریت کشور انتظار از دولت ها آن است که خود را ارتقا داده و به سطح جهانی برسانند که یکی از این موارد توسعه کسب و کارهای دیجیتال و اینترنتی است و چاره ای جز استفاده از این موضوع نداریم چراکه در جهان همگان در حال استفاده از این موضوع هستند.

صفری گفت: دولت مجبور به استفاده از کسب و کارهای دییجتالی و اینترنتی است و در دو سال اخیر که کرونا در کشور شیوع پیدا کرده این حوزه توسعه زیادی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفری: باید قیمت خدمات ارائه شده کسب و کارهای دیجیتال کاهش پیدا کند

صفری: باید قیمت خدمات ارائه شده کسب و کارهای دیجیتال کاهش پیدا کند