مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 06:452021-10-23اقتصادي

رفع تصرف 23 هزار مترمربع از اراضی ملی استان ایلام


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف 23 هزار مترمربع از اراضی ملی استان ایلام طی سال جاری خبر داد.

- ، عبدالله بهادری صبح شنبه در دیدار با روسای کلانتری های شهر ایلام اظهار کرد: طی 57 عملیات رفع تصرف از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر 23 هزار مترمربع به ارزش نزدیک به 34 میلیارد تومان از دست اشخاص فرصت طلب و سودجو توسط یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری و همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی استان خارج شده است.

وی گفت: در برخورد با متصرفان هیچ گونه کوتاهی و چشم پوشی نخواهیم داشت و یگان حفاظت از اراضی این اداره کل شبانه روز در حال رصد هرگونه دست درازی به زمین های ملی و دولتی بوده و با کوچک ترین تحرکی در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام افزود: همکاری نیروی مقتدر انتظامی با این اداره کل، عرصه را بر زمین خواران و فرصت طلبان و اشخاصی که قصد تصرف اراضی ملی و بیت المال را دارند تنگ کرده و این امر سبب شده اشخاص مذکور با روی آوردن به مظلوم نمایی و انتشار مطالب کذب در فضای مجازی افکار عمومی را تحت شعاع قرار دهند.

بهادری عنوان کرد: به استحضار مردم استان می رسانم که اشخاصی به صورت سازماندهی شده رو به تصرف غیر قانونی زمین های ملی و دولتی می کنند و بیشتر این افراد در نقش افراد کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 23 هزار مترمربع از اراضی ملی استان ایلام

رفع تصرف 23 هزار مترمربع از اراضی ملی استان ایلام