مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 06:452021-10-23اجتماعي

کیفیت هوای تهران در محدوده قابل قبول


با اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در صبح امروز(اول آبان ماه) کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل قبول قرار گرفته است اما حاکمیت جو نسبتاً پایدار در طول روز تجمع آلاینده ها در مناطق پرتردد را به دنبال خواهد داشت.

- با اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در صبح امروز(اول آبان ماه) کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل قبول قرار گرفته است اما حاکمیت جو نسبتاً پایدار در طول روز تجمع آلاینده ها در مناطق پرتردد را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبح امروز(اول آبان ماه) کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل قبول قرار خواهد گرفت، اگرچه با افزایش ترافیک صبحگاهی و عدم وزش باد مؤثر در برخی مناطق پرتردد احتمال افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

حاکمیت جو نسبتاً پایدار در طول روز تجمع آلاینده ها در مناطق پرتردد را به دنبال خواهد داشت همچنین عدم وزش باد مؤثر همراه با افزایش ترافیک شامگاهی تا اواخر وقت شنبه (اول آبان ماه) سبب افزایش غلظت ذرات معلق و در نتیجه برقراری وضعیت ناسالم برای گروه های حساس در مناطق پرتردد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت هوای تهران در محدوده قابل قبول

کیفیت هوای تهران در محدوده قابل قبول