مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 06:452021-10-23اقتصادي

قاچاق سوخت و دام؛ در صدر پرونده های تخلف در خراسان جنوبی


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی اظهار کرد: گازوییل با یک میلیون و 184 هزار و 876 لیتر بیشترین نوع قاچاق سوخت در سال جاری در خراسان جنوبی است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی اظهار کرد: گازوییل با یک میلیون و 184 هزار و 876 لیتر بیشترین نوع قاچاق سوخت در سال جاری در خراسان جنوبی است.

حسین حسن پور، امروز شنبه یکم آبان ماه به رسانه های گروهی گفت: قاچاق سوخت و قاچاق دام در خراسان جنوبی بیشترین پرونده های تخلف را به خود اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در سال جاری 797 پرونده قاچاق سوخت وارد شعب تعزیرات استان شده است، افزود: در این مدت یک میلیون و 184 هزار و 876 لیتر گازوییل، 2 هزار و 620 لیتر نفت سفید و 477 لیتر بنزین در خراسان جنوبی کشف و ضبط شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دام زنده با 213 فقره پرونده رتبه دوم تشکیل پرونده های قاچاق در این استان را به خود اختصاص داده است، گفت: در این زمینه امسال پنج هزار و 986 رأس گوسفند و بره، 369 راس بز و بزغاله، 76 رأس گاو و 24 نفر شتر، کشف و محکومیت های نقدی تعیین شده است.

حسن پور با بیان اینکه 37 پرونده قاچاق دام طی سال گذشته تشکیل شده است، افزود: قاچاق دام امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج برابر به دلیل خشکسالی افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق سوخت و دام؛ در صدر پرونده های تخلف در خراسان جنوبی

قاچاق سوخت و دام؛ در صدر پرونده های تخلف در خراسان جنوبی