مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 06:252021-10-23سياسي

وحدت تنها راه پیشرفت امت اسلامی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه شکل گیری تمدن نوین اسلامی با وحدت امت اسلام حول محور نبی مکرم اسلام (ص) محقق می شود، وحدت جهان اسلام را تنها راه پیشرفت امت اسلامی دانست.

- ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ضرورت وحدت و یکپارچگی امت اسلام در برابر تهدیدها، گفت؛ نخبگان، اندیشمندان و امت اسلام باید برای تشکیل و تحقق تمدن نوین اسلامی حول محور نبی مکرم اسلام (ص) وحدت داشته باشند.

وی با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و ولادت نبی معظم و مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام جعفرصادق (ع)، اظهار داشت: یکی از مهم ترین دغدغه های نبی معظم و مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) بعد از پیدایش اسلام و امت اسلامی، پرهیز از تفرقه و دودستگی بود و بارها هم خداوند متعال در قرآن کریم به آن اشاره داشته است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت وحدت و تقریب مذاهب در عصر کنونی، افزود: توافق و تفاهم بین امت های اسلامی حول محور نبی مکرم و معظم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) می تواند در تشکیل و تحقق تمدن نوین اسلامی بسیار اثرگذار باشد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه ریزی دشمنان و مستکبران عالم در راستای ایجاد تفرقه و دودستگی بین امت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت تنها راه پیشرفت امت اسلامی است

وحدت تنها راه پیشرفت امت اسلامی است