مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 06:252021-10-23سياسي

توزیع 190 سبد کالا میان مددجویان اهل سنت استان تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با تأکید بر اینکه رسالت کمیته امداد خدمت به نیازمندان بدون توجه به گرایش مذهب و دین است، - مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه هم اکنون 190 خانواده اهل سنت از خدمات کمیته امداد در استان تهران بهره مند می شوند، گفت: به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت 190 بسته معیشتی میان این تعداد خانواده تحت حمایت توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با تأکید بر اینکه رسالت کمیته امداد خدمت به نیازمندان بدون توجه به گرایش مذهب و دین است، افزود: این نهاد انقلابی در راستای خدمت به اقشار مختلف جامعه تلاش زیادی می کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 190 خانواده اهل سنت از خدمات کمیته امداد در استان تهران بهره مند می شوند، گفت: به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت 190 بسته معیشتی میان این تعداد خانواده تحت حمایت توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، پرپنچی بیان کرد: ارزش این تعداد بسته معیشتی 57 میلیون تومان برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 190 سبد کالا میان مددجویان اهل سنت استان تهران

توزیع 190 سبد کالا میان مددجویان اهل سنت استان تهران