مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 05:402021-10-23اقتصادي

اخذ مجوز ساخت تاسیسات گاز مایع در دلگان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای شهرستان دلگان پس از پیگیری های فراوان مجوز ساخت تاسیسات گاز مایع گرفته شد و ساخت این تأسیسات باید سرعت بگیرد و هرچه سریعتر افتتاح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ماندانا زنگنه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات تأمین و توزیع گاز مایع شهرستان های چابهار، ایرانشهر، بمپور، دلگان و لاشار که به صورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران این شهرستان ها در سالن جلسات معاونت اقتصادی برگزار شد؛ اظهار کرد: برای توزیع گاز مایع در میان شهرستان ها تسهیلات دو میلیارد و 500 میلیون تومانی ارزان قیمت برای خرید کشنده گاز مایع و 160 میلیون تومانی جهت خرید نیسان در نظر گرفته شد و با توجه به این شرایط مناسب متقاضیان باید هرچه سریعتر تا قبل از شروع روزهای سرد استان برای دریافت وام و خرید کشنده اقدام کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اقدامات انجام شده در ماه های گذشته خوشبختانه امسال مشکل و محدودیت جذب سهمیه اضافه گاز مایع برای استان وجود ندارد اما برای افزایش سهمیه موجود ابتدا باید میزان جذب سهمیه فعلی استان به حد لازم برسد پس از آن برای سهمیه اضافه اقدام شود.

زنگنه افزود: میزان گاز سهمیه شهرستان بمپور در حال حاضر 476 تن است که با توجه به سرشماری جمعیت شهرستان و شرایط فعلی باید 230 تن آن به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز ساخت تاسیسات گاز مایع در دلگان

اخذ مجوز ساخت تاسیسات گاز مایع در دلگان