مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 05:402021-10-23اجتماعي

تداوم کاهش دمای هوای شبانه در کرمانشاه


مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به کاهش دما هوای شبانه در استان کرمانشاه،گفت: هوای سرد شبانه حاکم در منطقه طی دو شب آینده نیز ادامه خواهد داشت.

- فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس تحلیل و بررسی آخرین نقشه ها و اطلاعات هواشناسی با گذر موجی کم رطوبت از جو منطقه طی امروز هوای استان کرمانشاه در بعضی ساعات با وزش باد نسبتاً شدید، گرد و خاک محلی و احتمالاً در پاره ای نقاط به خصوص نواحی کوهستانی شمال و شرق استان رگبار موقت باران همراه خواهد بود.

وی افزود: پس از عبور موج کم رطوبت از استان کرمانشاه از روز یکشنبه تا سه شنبه هفته جاری پدیده جوی قابل ملاحظه ای برای استان پیش بینی نمی شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به کاهش دما هوای شبانه در استان کرمانشاه، تصریح کرد: هوای سرد شبانه حاکم در منطقه طی 2 شب آینده نیز ادامه خواهد داشت و این شرایط که کمترین دمای هوا در نواحی سردسیر استان کرمانشاه را به نزدیک صفر درجه خواهد رساند.

دولتشاهی خاطرنشان کرد: کاهش دمای شبانه هوا ممکن است سبب خساراتی به محصولات باغی و زراعی به خصوص در مناطق سردسیر استان کرمانشاه شود.

وی تاکید کرد: با توجه به روند تدریجی کاهش دما، کنترل رطوبت و دما در گلخانه ها و اعمال تهویه مناسب توصیه می شود و همچنین بهتر است سرکشی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم کاهش دمای هوای شبانه در کرمانشاه

تداوم کاهش دمای هوای شبانه در کرمانشاه