مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 05:352021-10-23سياسي

کارخانه هزار میلیاردی نباید برای بدهی 10 میلیاردی پلمب شود


نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از بررسی طرحی در مجلس برای جلوگیری از متوقف شدن فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی ورشکسته خبر داد.

- ایسنا/مرکزی نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از بررسی طرحی در مجلس برای جلوگیری از متوقف شدن فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی ورشکسته خبر داد.

حجت الاسلام حسن نوروزی در جریان بازدید از شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان زرندیه (آیلند) در گفت وگو با خبرنگاران به برنامه های کمیسیون قضایی مجلس در حمایت از تولید پرداخت و اظهار کرد: در کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی طرحی در دست بررسی است تا بتوان زمینه احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل را فراهم کرد.

وی توضیح داد: در اجرای این طرح از دستگاه های قضایی در سراسر کشور خواسته شده که از پلمب واحدهای تولیدی ورشکسته خودداری کنند و دستگاه ها و ماشین آلات خطوط تولید نیز مصادره نشود و هرگونه تصمیم گیری در این خصوص با پیگیری ادارات کل صمت و با نظر مقام عالی قضایی و سیاسی هر استانی صورت گیرد.

وی بیان کرد: انتظار می رود نظام قضایی کشور اجازه ندهد به محض تشکیل یک پرونده با موضوعیت ورشکسته شدن واحدهای تولیدی بلافاصله شعبه دادگاهی اقدام به پلمب کارخانه و مصادره کردن ماشین آلات و تجهیزات خطوط تولید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه هزار میلیاردی نباید برای بدهی 10 میلیاردی پلمب شود

کارخانه هزار میلیاردی نباید برای بدهی 10 میلیاردی پلمب شود