مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 05:302021-10-23اجتماعي

آموزش های پیش از ازدواج از نان شب واجب تر است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زنجان گفت: در حال حاضر آموزش های پیش از ازدواج از نان شب واجب تر است.

- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زنجان: آموزش های پیش از ازدواج از نان شب واجب تر است ایسنا/زنجان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زنجان گفت: در حال حاضر آموزش های پیش از ازدواج از نان شب واجب تر است.

محمد فتحی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه خانواده مهم ترین و قدیمی ترین نهاد اجتماعی است، اظهار کرد: هر انسانی که پا به عرصه جامعه می گذارد، در نهاد خانواده، بزرگ شده و تربیت می شود و برای داشتن جامعه ای مطلوب، استحکام بنیان خانواده اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: نهاد خانواده به مثابه سلول های جامعه است ولی در سال های اخیر این نهاد با آسیب مواجه شده و طلاق و جدایی زوج ها، سبب می شود جامعه آسیب ببیند.

علاوه بر آن همه افراد خانواده اعم از زوجین، فرزندان و حتی خانواده درجه یک افراد نیز با آسیب های مختلف روحی، اجتماعی، اقتصادی و .

مواجه می شوند.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر طلاق مهم ترین آسیب تهدیدکننده بنیان خانواده است، ادامه داد: اعتیاد، نداشتن مهارت های زندگی، خیانت زوجین به یکدیگر و مسائل اقتصادی، از جمله مهم ترین علل بروز طلاق در استان است که تقریبا در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های پیش از ازدواج از نان شب واجب تر است

آموزش های پیش از ازدواج از نان شب واجب تر است