مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 05:302021-10-23اقتصادي

علت تعلل شهرداری برای وصول مطالبات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، آخر هفته گذشته شهرداری تهران برای وصول مطالباتش از یک نهاد زیرمجموعه اقتصادی دولت، ورودی این نهاد را پلمب کرد اما طولی نکشید که با عقب نشینی مدیریت شهری، - عقب نشینی شهرداری در ماجرای پیگیری بدهی هزار میلیاردی مشخص کرد مدیریت شهری در برابر سه گروه ذی نفع حقوقی نقطه ضعف دارد؛ دستگاه های دولتی، بانک ها و ملاکان بزرگ.

در مقابل، یک ظرفیت مالی حداقل 50 هزار میلیاردی در سمت ذی نفعان حقیقی وجود دارد که تراکم فروشی مانع شیفت به این نقطه قوت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، آخر هفته گذشته شهرداری تهران برای وصول مطالباتش از یک نهاد زیرمجموعه اقتصادی دولت، ورودی این نهاد را پلمب کرد اما طولی نکشید که با عقب نشینی مدیریت شهری، موانع برچیده شد و موضوع خاتمه یافت.

تصاویری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده اما نشان می دهد که ماموران شهرداری در حال پلمب در اصلی ساختمان مذکور هستند ولی بلافاصله اعلام شد تنها پارکینگ مدیران این نهاد مسدود شده که آن هم با توافق شفاهی طرفین، فک پلمب شده است.

اما سوال اینجاست که با توجه به اعلام طلب یک هزار میلیارد تومانی شهر تهران از این نهاد حاکمیتی که معادل حدود 2 درصد بودجه سالانه تهران است، چرا مدیریت شهری تاکنون نتوانسته حق شهروندان تهرانی را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت تعلل شهرداری برای وصول مطالبات

علت تعلل شهرداری برای وصول مطالبات