مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 05:152021-10-23ورزشي

چرا اولویت بندی نیازهای شهر دچار اختلال شده است؟


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر یزد گفت: نظام ارزش گذاری جامعه دچار آسیب هایی شده که موجب اختلالاتی در اولویت بندی نیازهای شهر شده است.

- ایسنا/یزد رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر یزد گفت: نظام ارزش گذاری جامعه دچار آسیب هایی شده که موجب اختلالاتی در اولویت بندی نیازهای شهر شده است.

حجت الاسلام سید محمد ناصر حیدری صبح امروز شنبه اول آبان 1400 در برنامه رادیویی صدای شهر با اشاره به این که یکی از وظایف کمیسیون فرهنگی بررسی کمبودها، معضلات و ایجاد یک نظام ارزش گذاری درست در معضلات و مسائل فرهنگی است، گفت: نیاز سنجی و اولویت بندی مسائل و معضلات فرهنگی در دستور کار اول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد قرار دارد.

وی افزود: نظام ارزش گذاری جامعه دچار آسیب هایی شده که موجب اختلالاتی در اولویت بندی نیازهای شهر شده و در این راستا در صدد هستیم با استفاده از روش های عقلانی و علمی، نظرات نخبگان و کارشناسان جامعه و همچنین نظرات شهروندان، ابتدا نیازها و مشکلات را اولویت بندی و سپس اقدام به رفع مشکلات و برآورده کردن نیازهای شهروندان کنیم.

سخنگوی شورای شهر یزد تصریح کرد: یکی دیگر از رسالت های مهم کمیسیون فرهنگی پیگیری و نظارت بر اجرای طرح ها و مصوباتی است که در حوزه فرهنگی و اجتماعی مطرح می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اولویت بندی نیازهای شهر دچار اختلال شده است؟

چرا اولویت بندی نیازهای شهر دچار اختلال شده است؟