مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 05:152021-10-23پزشكي

روزانه 450 بیمار کرونایی در خوزستان تحت درمان سرپایی قرار می گیرند


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: روزانه 450 بیمار سرپایی در مراکز درمانی استان تحت درمان قرار می گیرند و حدود 30 بیمار در بیمارستان ها بستری می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سید محمد علوی رییس مرکز بهداشت استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متوسط تزریق واکسن بالای 12 سال در خوزستان حدود 67 درصد است که این آمار در شهرهای مختلف متغییر بوده به گونه که در شادگان 25 درصد و در دزپارت بالای 85 درصد است.

وی افزود: تاکنون 55 درصد دانش آموزان در خوزستان واکسینه شدند که این آمار در دزپارت با 90 درصد و در شادگان با 25 درصد ثبت شده اند.

رییس مرکز بهداشت استان خوزستان گفت: تا بحال قریب به دو میلیون و 510 هزار معادل 52 درصد خوزستانی ها حداقل یک دز واکسن دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: متاسفانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در خوزستان کاهش یافته که درصورت تداوم این شرایط شاهد آغاز پیک جدید کرونا در استان خواهیم بود.

سید محمد علوی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه 450 بیمار سرپایی در مراکز درمانی استان تحت درمان قرار می گیرند و حدود 30 بیمار در بیمارستان ها بررسی می شوند.

انتهای پیام/ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سید محمد علوی رییس مرکز بهداشت استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متوسط تزریق واکسن بالای 12 سال در خوزستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 450 بیمار کرونایی در خوزستان تحت درمان سرپایی قرار می گیرند

روزانه 450 بیمار کرونایی در خوزستان تحت درمان سرپایی قرار می گیرند