مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 05:002021-10-23ورزشي

مصاف شهداب یزد با شهرداری گنبد در هفته ی آغازین لیگ برتر


هفته نخست لیگ برتر والیبال مردان از روز یکشنبه دوم آبان آغاز می شود و شهداب یزد به عنوان نماینده والیبال این استان در اولین دیدار خود میزبان تیم شهرداری گنبد است.

- ایسنا/یزد هفته نخست لیگ برتر والیبال مردان از روز یکشنبه دوم آبان آغاز می شود و شهداب یزد به عنوان نماینده والیبال این استان در اولین دیدار خود میزبان تیم شهرداری گنبد است.

سی‎ و پنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام سردار دل ها از روز یکشنبه دوم آبان ماه با برگزاری هفت دیدار در شهرهای تهران(دو دیدار)، ارومیه، اصفهان، آمل، ورامین و یزد آغاز می شود.

بر همین اساس تیم شهداب یزد به سرمربیگری محمد عمده غیاثی و مربیگری محمدحسین نجاتی، در این هفته و از ساعت 16:00 روز یکشنبه در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف تیم شهرداری گنبد می رود.

قضاوت این دیدار را محمد شاهمیری و اسماعیل رزقی برعهده دارند، مجید محسنی شوشتری به عنوان ناظر داوری و یونس حسن زاده به عنوان ناظر فنی در این بازی حضور دارند.

این بازی به علت بیماری کرونا با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و پشت درب های بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد ولی در عین حال، علاقمندان می توانند آن را به طور زنده از سیمای استانی یزد دنبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاف شهداب یزد با شهرداری گنبد در هفته ی آغازین لیگ برتر

مصاف شهداب یزد با شهرداری گنبد در هفته ی آغازین لیگ برتر