مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 05:002021-10-23اجتماعي

جزییات بازگشایی مدارس


امروز مدارس کمتر از 300 دانش آموز فعالیت خود را به صورت حضوری آغاز خواهند کرد تا بعد از سه ترم آموزش مجازی دانش آموزان به صورت تدریجی به کلاس های درس برگردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه ایران در گزارشی وضعیت بازگشایی مدارس را در دوران کرونایی بررسی کرد و نوشت: مسئولان آموزش و پرورش از اواخر تابستان اعلام کردند که به صورت تدریجی شرایط حضور دانش آموزان را در مدرسه فراهم می کنند و خانواده ها هم نگران سلامت فرزندانشان نباشند.

این تصمیم برای بسیاری از خانواده ها که از آموزش مجازی کلافه شده اند، خوشایند است و برای برخی های دیگر که ترس از کرونا دارند اما چندان رضایت بخش نیست.

این اظهارنظرهای خانواده ها در حالی عنوان می شود که براساس گفته های مسئولان آموزشی این بازگشایی ها شامل همه مدارس دولتی و غیردولتی در همه مقاطع تحصیلی می شود و مدارس استثنایی نیز براساس شیوه نامه جداگانه ای بازگشایی خواهند شد.

البته براساس تصمیمی که گرفته شده است، بازگشایی مدارس ارتباطی به رنگ بندی شهرها ندارد و در شهرهای قرمز و نارنجی هم مدارس دایر خواهند شد.

موضوعی که سخنگوی وزارت آموزش و پرورش به خبرنگار ایران می گوید: در کشور شرایط کرونا وجود دارد، اصل اساسی حفظ سلامت و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است و مدارس نمی توانند از آن تخطی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بازگشایی مدارس

جزییات بازگشایی مدارس