مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 04:502021-10-23اجتماعي

بازگشایی مدارس متوسطه در قزوین از نیمه دوم آبان


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین از بازگشایی مدارس مقطع متوسطه در استان قزوین از نیمه دوم آبان خبر داد.

- با اشاره به فرارسیدن ماه آبان در رابطه با الگوی بازگشایی مدارس و نحوه حضور آنها در مدرسه اظهار کرد: مدارس استان قزوین بر اساس یک دسته بندی مشخص و الگویی که از پیش ابلاغ شده در سال تحصیلی جاری فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: تمامی مدارس روستایی و عشایری در مقاطع تحصیلی ابتدایی، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و کارگاه های هنرستان های سراسر استان بازگشایی حضوری آنها از اول مهر شروع شده و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کلاس ها در حال برگزاری است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد: مدارس متوسطه دوره دوم با آمار زیر 300 و بالای 300 نفر دانش آموز با کسب مجوز بازگشایی از ادارات نواحی و مناطق از نیمه دوم آبان ماه و با گروه بندی بازگشایی حضوری انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: تمامی مدارس دوره اول متوسطه با آمار زیر 300 و بالای 300 نفر دانش آموز با کسب مجوز بازگشایی از ادارات نواحی و مناطق از اول آذر ماه به شیوه حضوری با گروه بندی آموزش خود را ادامه خواهند داد.

محمدحسینی در پایان تصریح کرد: مدارس پایه اول ابتدایی نیز از اول مهر ماه یک روز در هفته بصورت حضوری دانش آموزان آموزش خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس متوسطه در قزوین از نیمه دوم آبان

بازگشایی مدارس متوسطه در قزوین از نیمه دوم آبان