مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 04:352021-10-23اجتماعي

نگرانی از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در اهواز


رییس مرکز بهداشت شرق اهواز از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در این منطقه ابراز نگرانی کرد و گفت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در شرق اهواز بین 50 تا 60 درصد است.

- عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، امراله مردانی جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: تاکنون 85 درصد جمعیت بالای 18 سال در حوزه شرق اهواز واکسینه شده اند و این روند همچنان در حال انجام است.

وی افزود: 56 درصد دانش آموزان شرق اهواز حداقل یک دُز واکسن کرونا دریافت کرده اند و امیدواریم با مراجعه هر چه سریعتر دانش آموزان به مراکز تزریق واکسن قبل از بازگشایی مدارس واکسیناسیون آنها کامل شود.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: در حال حاضر اگرچه میانگین مراجعه به مراکز بهداشتی بین 500 تا 550 نفر است اما نگرانی ما از کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه است که انتظار داریم مردم این موضوع را جدی بگیرند.

وی افزود: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در خوشبینانه ترین حالت بین 50 تا 60 درصد است که امیدواریم شهروندان عزیز همراهی کنند تا بتوانیم در کنار واکسیناسیون بر این ویروس غلبه کنیم.

تاکنون بیش از سه میلیون و 800 هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده که از این تعداد بیش از 2 میلیون و 500 پانصد هزار نفر یک دُز را دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در اهواز

نگرانی از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در اهواز