مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 04:302021-10-23اقتصادي

سریال تکراری حذف عجولانه محدودیت ها/ پیک دیگری در راه است


اشتباه پشت اشتباه! پیک دیگری در راه است، متاسفانه پس از اتمام پیک های کرونایی عادی انگاری ها بین مردم و مسئولان آغاز می شود و عجولانه تصمیم به بازگشایی و رفع محدودیت های کرونایی می گیریم و بالتبع آن نیز رعایت پروتکل های بهداشتی در بین مردم کاهش پیدا می کند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری اشتباه پشت اشتباه! پیک دیگری در راه است، متاسفانه پس از اتمام پیک های کرونایی عادی انگاری ها بین مردم و مسئولان آغاز می شود و عجولانه تصمیم به بازگشایی و رفع محدودیت های کرونایی می گیریم و بالتبع آن نیز رعایت پروتکل های بهداشتی در بین مردم کاهش پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زنگ خطر آغاز پیک ششم در چند استان کشور به صدا درآمده است، حذف عجولانه محدودیت های کرونایی دوباره جامعه را در دام پیک بعدی خواهد انداخت، در ماه های اخیر مرگ بارترین پیک کرونایی را پشت سر گذاشتیم، این در حالی بود که کمتر کسی انتظار ورود به پیک بعدی را داشت، در پیک پنجم آمار فوتی های کرونایی به بالای 600 نفر در یک روز رسید، وضعیت بیمارستان ها در حالت بحرانی قرار گرفت و در بسیاری از شهرها برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی مجبور به احداث بیمارستان های شدند.

به نظر می رسد حافظه تاریخی بسیاری از افراد جامعه پس از اتمام هر پیک کرونایی دچار مشکل می شود، زیرا با کاهش آمار ابتلا به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال تکراری حذف عجولانه محدودیت ها/ پیک دیگری در راه است

سریال تکراری حذف عجولانه محدودیت ها/ پیک دیگری در راه است