مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 03:302021-10-23ورزشي

استقبال خوب تیراندازان ناشنوا از مسابقات قهرمانی کشور


دبیر فدراسیون ناشنوایان از استقبال خوب تیراندازان ناشنوا از مسابقات قهرمانی کشور پس از 2 سال دوری از مسابقات خبر داد و گفت: استقبال تیراندازان ناشنوا از مسابقات قهرمانی کشور به حدی بالا بود که فدراسیون تیراندازی تصور این همه تیرانداز در ناشنوایان را نداشت.

- دبیر فدراسیون ناشنوایان از استقبال خوب تیراندازان ناشنوا از مسابقات قهرمانی کشور پس از 2 سال دوری از مسابقات خبر داد و گفت: استقبال تیراندازان ناشنوا از مسابقات قهرمانی کشور به حدی بالا بود که فدراسیون تیراندازی تصور این همه تیرانداز در ناشنوایان را نداشت.

مهدی نصیبی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور تیراندازی ناشنوایان پس از 2 سال دوری از مسابقات در شرایطی در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که 22 نفر تیرانداز زن و 20 تیرانداز مرد در این مسابقات حضور داشتند که غیرقابل تصور بود.

به طوری که این مساله سبب تعجب فدراسیون تیراندازی شده بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نفرات برتر به تیم ملی دعوت خواهند شد یا خیر؟ افزود: در صورتی که بحث حضور تیراندازی در مسابقات المپیک ناشنوایان از سوی کشور میزبان مطرح شود، در آن صورت می توانیم با تشکیل تیم ملی تیراندازی نفرات برتر را دعوت و برای المپیک آنها را آماده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال خوب تیراندازان ناشنوا از مسابقات قهرمانی کشور

استقبال خوب تیراندازان ناشنوا از مسابقات قهرمانی کشور