مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 02:102021-10-22سياسي

روایت دعایی از اولین باری که امام بر سر مزار حاج آقا مصطفی رفت


حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی به روایتی از اولین باری که امام بر سر مزار حاج آقا مصطفی خمینی حاضر شدند، پرداخته است.

- به طرز مشکوکی در نجف اشرف به شهادت رسید.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی که از همراهان امام در نجف بود، در خاطره ای از اولین باری که ایشان بر مزار فرزندشان حاضر شدند، اینگونه روایت کرده است: از خاطراتی که هیچ گاه فراموش نمی کنم دو خاطره است: یکی این که حضرت امام(س) وقتی از مرحوم حاج آقا مصطفی یاد می کردند، با یک احساس عاطفی و چه بسا با یک آهی از او یاد می کردند.

دومین خاطره این که هیچ گاه ندیدم که امام در این رابطه (شهادت فرزند ارشد خود مرحوم حاج آقا مصطفی خمینی(ره) ) حتی یک قطره اشک بریزد و با این کار خود پشت دشمن را لرزاند.

دشمن دقیقاً کمین کرده بود که عکس العمل این جنایت خود را به نحوی در چهره و رفتار امام ببیند و در این رابطه تعدادی از مهره هایش را در دو مرحله خیلی دقیق و حساس مأمور کرده بود تا در اولین دقایق شنیدن این خبر ناگوار، عکس العمل امام را دریابند.

یکی در اولین لحظه ای که حضرت امام(س) خبر شهادت فرزند خود را می شنود.

رژیم در این رابطه یکی از مطمئن ترین مهره های خود را به منزل امام فرستاد و آن کسی بود که کینه ای جنون آمیز با خود امام و نیز حاج آقا مصطفی(ره) داشت؛ او شخصی بسیار وقیح، بی شرم، ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت دعایی از اولین باری که امام بر سر مزار حاج آقا مصطفی رفت

روایت دعایی از اولین باری که امام بر سر مزار حاج آقا مصطفی رفت