مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 01:152021-10-22بين الملل

مغربی ها مخالف عادی سازی روابط با تل آویو هستند


علما و شخصیت های سیاسی مغرب مخالفت خود را با عادی سازی روابط رباط و تل آویو اعلام کردند.

- در همین ارتباط نیز، سخنگوی رسمی گروه عدل و احسان مغرب گفت: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت و در واقع یک جنایت محسوب می شود.

فتح الله ارسلان ، دیگر شخصیت مغربی نیز گفت: شتاب در اقدامات و احاطه آن با تبلیغات سیاسی رسانه ای فریبنده، واقعیت را تغییر نخواهد داد.

وی تاکید کرد: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به آرمان فلسطین و نیرنگ و فریب مردم بی دفاع ملت فلسطین است، زیرا بسیاری از مردم فلسطین اکنون آواره اند و بیشتر سرزمین های آنان اشغال شده است و هزاران نفر از فرزندان آن شهید شده اند و آثار و اماکن مقدس آن ها و در صدر آن مسجد الاقصی نیز غصب شده است.

به دنبال عادی سازی روابط مغرب با رژیم صهیونیستی در پاییز سال گذشته، مقامات تل آویو چند سفر به رباط انجام دادند که طی آنها دو طرف توافق کردند، یک خط پروازی مستقیم میان رباط و تل آویو برقرار شود و توافقنامه هایی در خصوص همکاری های اقتصادی، فرهنگی و ورزشی امضا کردند.

مغرب پس امارات، بحرین و سودان چهارمین کشور عربی است که طی سال گذشته توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را امضا کرد و این در حالی است که رباط ریاست کمیته بین المللی قدس را به عهده دارد و مدعی است که از حقوق فلسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مغربی ها مخالف عادی سازی روابط با تل آویو هستند

مغربی ها مخالف عادی سازی روابط با تل آویو هستند