مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آبان 1400 ساعت 00:052021-10-22اقتصادي

آغاز فعالیت 6 مرکز خرید حمایتی زعفران در خراسان رضوی


مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی از خرید حمایتی زعفران توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با همکاری سازمان تعاون روستایی خبر داد و گفت: بر حسب خواسته صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی مراکز خرید حمایتی زعفران در تربت حیدریه، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی از خرید حمایتی زعفران توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با همکاری سازمان تعاون روستایی خبر داد و گفت: بر حسب خواسته صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی مراکز خرید حمایتی زعفران در تربت حیدریه، زاوه، تربت جام، رشتخوار، باخرز و مشهد بازگشایی شده و آماده فعالیت است.

ایرج ناصری مقدم در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت خرید حمایتی زعفران در سال جاری اظهار کرد: در سال جاری مجری طرح خرید زعفران صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی است که امسال در جهت کمک به صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی برای خرید و انبار زعفران دستورات لازم به سازمان تعاون روستایی ابلاغ شده است.

وی افزود: در همین راستا جلساتی تشکیل شد که در طی آن سازمان تعاون روستایی به عنوان مباشر با صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی قرارداد و تفاهم نامه ای را منعقد کرد.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی ادامه داد: بازگشایی سایر مراکز خرید نیز طی هفته آینده در دستور کار قرار گرفته و باید توسط صندوق حمایت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت 6 مرکز خرید حمایتی زعفران در خراسان رضوی

آغاز فعالیت 6 مرکز خرید حمایتی زعفران در خراسان رضوی