مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 22:002021-10-22بين الملل

موج جدید اغتشاشات در پاکستان توسط گروه«تحریک لبیک»


همزمان با تهدید هواداران یک گروه غیرقانونی در پاکستان برای راه اندازی تظاهرات ضددولتی، آماده باش امنیتی در این کشور از جمله در «اسلام آباد» برقرار شد این درحالی است که 3 نیروی پلیس در شهر «لاهور» درپی خشونت معترضان کشته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از رسانه های پاکستانی، تحریک لبیک یک گروه افراطی که از سوی دولت این کشور غیرقانونی اعلام شده است، تهدید به راه اندازی تظاهرات گسترده کرده و قرار است با هواداران خود از لاهور به سمت اسلام آباد پایتخت پاکستان حرکت کند.

پیش تر گروه تحریک لبیک براساس قانون مبارزه با تروریسم در پاکستان مصوب سال 1997، به دلیل نقض قوانین کشور و تهدید امنیت ملی، غیرقانونی اعلام می شود.

گزارش ها حاکی از تشدید تدابیر امنیتی در شهر های اسلام آباد و لاهور است و مسیر های اصلی منتهی به مراکز این شهر ها و مبادی ورود و خروج نیز با انبوه نیرو های پلیس و قرار گرفتن کانتینر ها مسدود شده است.

پلیس شهر لاهور نیز اعلام کرد: درپی درگیری های خشونت آمیز میان نیرو های پلیس و هواداران گروه غیرقانونی تحریک لبیک، 3 پلیس کشته و تعدادی دیگر از آنان مصدوم شدند.

مسوولان هواداران افراطی این گروه نیز طی گفتگو با رسانه های محلی در لاهور مدعی شدند بیش از 500 نفر از معترضان درپی شلیک گاز اشک آور و درگیری فیزیکی با نیرو های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج جدید اغتشاشات در پاکستان توسط گروه«تحریک لبیک»

موج جدید اغتشاشات در پاکستان توسط گروه«تحریک لبیک»