مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 21:252021-10-22ورزشي

شکست مقابل پرسپولیس اتفاق خاصی نیست / فولاد باید ریکاوری شود


اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان می گوید شکست شاگردان ویسی مقابل پرسپولیس در اولین گام از لیگ برتر کشور اتفاق خاصی نیست و فولاد باید به خوبی برای هفته های بعدی ریکاوری شود.

- ایسنا/خوزستان اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان می گوید شکست شاگردان ویسی مقابل پرسپولیس در اولین گام از لیگ برتر کشور اتفاق خاصی نیست و فولاد باید به خوبی برای هفته های بعدی ریکاوری شود.

سیاوش بختیاری زاده در گفت و گو با ایسنا، درباره شکست فولاد در هفته اول لیگ برتر مقابل پرسپولیس، اظهارکرد: شاید خیلی ها از شکست 3 بر یک فولاد در این بازی که پس از دوسال شکست ناپذیری این تیم در خانه رقم خورد، تعحب کردند که باید بگویم هر علاقه مند به فوتبالی باید باتوجه به اتفاقات پیش از این بازی یعنی طی یکی دو ماه اخیر آمادگی رقم خوردن چنین نتیجه ای را می داشت.

وی بیان کرد: فولاد دستخوش تغییرات زیادی بود، از راس مدیریت و کادرفنی تا جدایی چند بازیکن که تمام این ها در روند فولاد و هماهنگ شدن آن تاثیر می گذارد.

جایگزین کردن نفراتی به جای احمدزاده و دیگر خروجی ها کار خیلی سختی بود، ضمن این که پنجره نقل و انتقالات فولاد هم زمانی باز شد که بازیکنی در بازار نقل و انتقالات در حد نام فولاد باقی نمانده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست مقابل پرسپولیس اتفاق خاصی نیست / فولاد باید ریکاوری شود

شکست مقابل پرسپولیس اتفاق خاصی نیست / فولاد باید ریکاوری شود