مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 20:552021-10-22بين الملل

اتحاد پالایشگاههای هندی برای واردات نفت ارزان تر


وزیر نفت هند اعلام کرد پالایشگاههای نفت خصوصی تمایل دارند با پالایشگاههای دولتی برای چانه زنی جمعی به منظور بستن قراردادهای بهتر واردات نفت همکاری کنند.

- وزیر نفت هند اعلام کرد پالایشگاههای نفت خصوصی تمایل دارند با پالایشگاههای دولتی برای چانه زنی جمعی به منظور بستن قراردادهای بهتر واردات نفت همکاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از این نیز رویترز گزارش کرده بود هند در حال تشکیل گروهی از پالایشگاههای نفت خصوصی و دولتی برای تضمین قراردادهای بهتر واردات نفت است.

هاردیپ سینگ پوری، وزیر نفت هند روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی در کنفرانس انرژی هند گفت: نتیجه دیدار میان پالایشگاههای خصوصی و دولتی دلگرم کننده بوده است.

وی اظهار کرد: پالایشگاههای نفت از این طرح هیجان زده شده اند.

هند سومین واردکننده و مصرف کننده بزرگ نفت جهان بوده و برای حدود 85 درصد از نیازهای نفتی خود به واردات نفت متکی است و عمده خریدش را از تولیدکنندگان خاورمیانه انجام می دهد.

شرکتهای خصوصی شامل ریلاینس اینداستریز که بزرگترین مجتمع پالایش نفت جهان را اداره می کند و نایارا انرژی که روسنفت در آن سهم دارد، حدود 40 درصد از پنج میلیون بشکه در روز ظرفیت پالایش نفت هند را کنترل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد پالایشگاههای هندی برای واردات نفت ارزان تر

اتحاد پالایشگاههای هندی برای واردات نفت ارزان تر